2017年9月1日 星期五

Sky Bar - Yoho Mall

August 17, 2017, Thursday

生日大哂, 兩位男士招呼我, 哈哈, 型爸梗係要跟出跟入啦.  我地按完摩夾啱二公子放工嚟接我地跟著去食晚飯.

型爸話無訂檯, 去到我睇啱邊間就去邊間食.

平時好少嚟元朗, 兩仔爺話呢道咁多食肆, 梗有一間啱我.   二公子話今日食完飯就夜咗的, 唔係仲可以睇場戲.

睇來睇去, 一係Sky Bar, 一係胡椒廚房.  二公子話胡椒廚房似快餐店.  咁就決定去The Sky Bar.....哼哼...佢兩仔爺都係鐘意食西餐.

Sky Bar 响C007

門口棟咗幾個大menu, 睇落都ok喎

一行入去有三個擲飛標機, 入到去都好似幾大

我地坐的位置對著酒吧, 近窗位仲有張桌球檯.

研究一輪之後, 要了兩客Special Menu, 一客Dinner Menu

麵包先上...咦...唔係麵包, 係提子鬆餅.

Dinner menu 前菜係沙律

而Special menu 其中一客前菜係12隻生蠔

另一客special menu 前菜係牛肉刺身.

另外仲有一款係海膽刺身, 因為無貨所以我地第三客唔要Special Menu, 只係要了一客Dinner Menu.

今日餐湯是南瓜忌廉湯... 兩仔爺一飲落口.....媽咪, 妳煮的湯好飲好多.   哈哈, 多謝.   咁我覺得都係嗰的湯, 分別係餐廳無落奶或cream.

Dinner Menu 的青醬大蝦意粉

Special menu 的牛扒
及豬肉腸牛柳

其實Special menu 同 Dinner Menu 的分別最主要係前菜, 主菜就無咩分別.

最氣結係Special Menu本來有兩杯餐酒, 但食完哂先問我地飲咩, 咁就唔飲酒, 飲蘋果汁算啦.

每人一份甜品

原來呢間The Sky Bar 係under M. Steak個group.

埋單HK$786.  Special Menu HK$298一客, Dinner Menu HK$118 一客, 價錢都算好抵.

返到屋企切蛋糕....型爸在 B.Duck 訂的.

今天很開心呢! 

沒有留言:

張貼留言