2019年10月3日 星期四

2019 Canada Trip - Day 15 & 16

July 30, 2019, Tuesday

大公子的婚禮順利完成, 我地都鬆了一口氣, 明天就要回香港, 趁今天要好好的同大公子心袍仔相聚一吓.

哈哈, 都係陪佢地還番的相架裝飾物比event planner, 跟著再去買吓手信, 飲飲食食咁啦.

 
下午去食日本拉麵, 大公子話呢間都唔錯.

連service charge CAD110

晚餐我地去Diana 食生蠔牛扒

我地食6:30, 去到都無咩人


都係叫餐湯暖暖個胃先

 
 
家姊同姑奶都唔食生蠔, 咁我地先叫的熟嘅Appetizer.


又係呢枝白酒, 開兩枝先夠飲

今次試吓食生蜆

每人先來三隻生蠔, 跟著再叫多一round

 
跟著先叫主菜

呢餐食得好開心呀!

埋單連service charge CAD820.   不文明守則, 超過8人要比18% service charge.

咁早食完, 返屋企我地繼續唱K呀!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
July 31, 2019, Wednesday

開心的日子過得快, 今日要飛香港了 (共實好掛著屋企兩隻寶貝, 每人都要remote 個 cam 睇吓佢兩隻野)

今天不在家吃早餐, 大公子帶我地去一間多倫多香港茶餐廳食即食麵, 飲奶茶


哈哈, 睇落都好有香港feel 呀!

呢餐CAD70

跟著佢兩個每人開一架車送我地去機場....四個喼嚟五個喼走, 一家要兩架車先攪得掂.

回程當然都係坐東方航空, 但唔知點解的食物差多.

麵包翻熱時叮到韌哂

午餐晚餐去到我地嗰行就已經無選擇, 後來要了個咖哩素食先好的.

食咩都唔緊要, 去到上海轉機鬆一鬆.....歸心更似箭.

回到香港約了貨Van來接, 如果唔係真係放唔哂的行李.

零晨一點先返到屋企, 兩隻寶貝响屋入面聽到我地聲已經發哂癲, 係咁狂抓度門.....

入到屋要先攬攬安撫成十分鐘先停呀!

不過Cindy瞓到死豬咁, 竟然唔出嚟!  哼!

回到家真好, 明天也請了假, 可以連休三天才上班.



沒有留言:

張貼留言