2019年10月19日 星期六

避塞

Sep 21, 2019, Saturday

二公子下星期一生日, 趁佢今日放假, 我地提早同佢出去食飯慶祝.

諗著去錦田食應該ok啦, 近日去咗咁多次都尚係淨土, 咁訂咗Boss Kitchen, 接電話嗰個話今晚無地鐵, 你地嚟唔嚟到? 我地話開車應該無問題.

點知本來12-15分鐘車程, 由我地開車塞到去一個回旋處口, 已經要一小時.  共實我地大約仲有幾分鐘就可以到, 但係前面係塞到唔郁得, 我地可以行到回旋處係因為好多架車都响呢道走.

真係估唔到, 地鐵停開, 的車由元朗塞到去荃錦.  商量過都係唔等啦, 因為過咗呢個回旋處就想走都無路走.  避一避塞, 調頭出去粉嶺食啦.

咁就去咗粉嶺Cook House.

 唔知攪咩, 佢地今日極奇好生意, 咩都話賣哂....

咁同佢地咁熟, 佢地有咩就食咩啦.

頭盤先要咗Nacho, 沙律同湯

主菜呢;

 燒春雞, 入面釀咗飯的.

 燒西冷凍

 煙肉黑松露飯.

二公子好似有的唔開心, 佢話今日好似有的唔順利, 不過我話從好處想, 我地避塞嚟到呢道仲有野食, 可能好多人仲塞緊車呀!

餐廳老闆好識做, 即刻送咗份黑朱古力雪糕比我地做甜品.   仲整埋Happy Birthday個牌添.

其實我都買咗個生日蛋糕, 第二天在家先再切蛋糕, 咁Cindy兩隻寶貝都有份食少少呀!



沒有留言:

張貼留言