2019年10月25日 星期五

行山食海鮮

Oct 13, 2019, Sunday

因為去加拿大的關係, 返到香港幾個星期的天氣都唔好, 香港又攪到咁, 真係無心情, 差不多有兩個月無去行山.  兩個星期前先開始行番.   但組長又出差了, 咁我地四五個人第一次去了行蕉徑古廟, 上星期就行鹿頸尤德亭.

今個星期組長回來,  加埋有七個人, 咁我地就行南涌鹿頸....

哈哈, 大家咁高興, 行到松記, 梗係幫襯吓楊老闆食海鮮啦....係呀, 早上十一點幾就食海鮮餐.

先嚟兩籮蒸蜆.....顧著食, 唔記得影相....組長仲好笑, 佢顧著唔知同楊老闆講咩, 轉頭就比我地食哂.

楊老闆話只有一斤蝦, 就比我地食哂

要了半隻呢道特制炆鴨, 好味

白焯鮮魷...正

炒苦爪...炒得非常好, 好味


大大條白鱲

豉油皇炒麵

蒸蟹.....樣樣都好食...就係的水蟹無咩肉.

有其他行山友經過, 佢地就問我地....嘩, 咁早食海鮮.....哈哈, 我地食過N 次啦....

食到飽飽, 飯氣攻心...但仲要行多45分鐘先可出到去.....

行到回程中段宋伯士多,  哈叔請食甜品, 無糯米茲, 佢地要了南瓜軟餅, 我要了個茶棵...食完個胃真係撐著.....

你班友仔咁食法, 行兩個幾鐘都消耗唔到呀!

1 則留言:

  1. 剛找尋行山資料,見你生活多彩,真想跟你們同行😍。

    回覆刪除