2019年10月21日 星期一

The Green - Icon Hotel

Sep 23, 2019, Monday

酒店新sales哥哥約咗我地幾次, 秘書小姐話唔好意思推, 咁就一齊去食啦.

問我地食咩, 簡簡單就可以, 就地下餐廳The Green啦

 呢道的house bread都好味喎

 我同秒書小姐要了蝦沙律, sales哥哥要了岐敳撤沙律

 主菜秘書小姐要了魚, 我同sales哥哥要了西冷牛....五成熟, 做得幾好.

 sales 哥哥熱烈介紹甜品

 我要了榴槤蛋糕, 秘書小姐要了藍莓芝士蛋糕

個榴槤蛋糕好香都幾好味, sales 哥哥話呢個蛋糕熱賣, 好多榴槤lover捧場客.

沒有留言:

張貼留言