2019年10月17日 星期四

町町屋 居酒屋

September 14, 2019, Saturday

屈咗兩個星期連星期六日都無出外食飯,  其中一位鄰居話晚上唔出去, 不如去食Lunch 啦, 佢朋友開間居酒屋的串燒好正架,  去去去去去....

由我地屋苑去大坑雖然遠架, 但經兩條隧道, 唔使一小時就到.

呢間叫町町屋呀!   鋪仔細細, 相信只可以容納二三十人.


鄰居介紹叫一杯黑白溝啤酒, 即係半杯普通啤酒溝半杯黑啤 (Asahi Premium)


顧著傾謁食咗好多款, 但好多都無影... 申燒腩肉, 和牛, 羊肉, 牛舌, 雞翼, 雞軟骨, 栗米, 青椒...跟著仲有隻西班牙紅蝦 (仲提供埋兩塊小多士用嚟醮蝦羔食), 最後再試了燒飯團.  

呢道的野好得呀!  真係無介紹錯.

呢張係貼响門口嘅海報....西班牙紅蝦呀!

呢餐食咗幾錢, 唔知呀 (我諗都唔平啦, 淨係隻蝦都要兩百幾), 鄰居話佢請.   吓開埋車接送我地仲請我地食, 呢的鄰居去邊道搵呀!    真係唔好意思,  有來有往, 下次食飯等我地嚟!

開心的一個下午.

沒有留言:

張貼留言