2019年10月23日 星期三

孫家廚房

Sep 28, 2019,  Saturday

其實好唔想出去食晚, 但Cindy放假, 我連煮野食嘅心情都無, 咁就同型爸兩支公出去食啦.

凡地呢的小市民唔想出去的危險地方, 都仲係覺得錦田相對地安全小小, 咁同型爸去魚家廚房.

上次鄰屋帶我地嚟食過, 由我家開車嚟呢道, 唔塞車, 唔使20分鐘就到.

型爸要了黑啤, 我就要了青檸梳打特飲.

兩個人叫唔到幾多野食, 只係要了羊肉水餃, 羊肉串燒, 牛肉鵝腸

羊肉水餃先到, 一二三每人三隻KO咗

呢碟就係羊肉串燒+新彊大餅....串燒無問題, 但係塊新彊大餅就真係唔啱口味.   餅上面有芝麻, 辣椒粉同孜然粉, 但咬落去好硬又無咩味.   我同型爸兩個人加埋都只係食了四份一.    店家話呢的大餅由家鄉寄落嚟, 我地真係唔好意思留低唔食.   唯有用膠袋拎走.

呢碗就係牛肉鵝腸, 但唔係真的鵝腸, 係粉嚟架

只係的粉肉鵝腸啫.   呢碗粉就幾好食.

呢餐食咗HK$237

沒有留言:

張貼留言