2020年1月24日 星期五

Bangkok 2019 - Day 1

Dec 6, 2019, Friday

今年為咗大公子嘅婚宴, 真係花咗唔少心力, 每年的曼谷欴旅, 都要等佢地婚宴完成, 去咗honey moon, 我先安排訂機票酒店.

亦因為遲咗訂, 價錢就比以前貴的啦.   因為我唔喜歡早機去晚機返, 去程要早上點後的機, 回程要下午四時前的機, 又要住Grand Center Point Terminal 21, 咁貴的就貴的啦.    點知出咗機票後, 香港航空有事, 財政問題, 唔知會唔會勒令停飛.   飛嗰日母公司話注資, 咁先安心的. 

早上十一點幾飛機, 我都預早三小時到機場, 有時間咪去Lounge 食的野先囉.

香港航空,  唔serve飛機餐, 每人派一盒小食.

有三款小食, 加一盒水

迷你雞蛋仔

迷伙瑞士卷

細細包薯條

睇真的, 原來盒蓋係陋明信片, 可以撕出嚟.

哈哈, 呢張可以keep吓, 可以留作紀念.

到Bangkok, 我地坐Airport Express, 去到Makkasan 再轉MRT, 由Phetchaburi 去Sukhumvit (Asok)

去到見到那棵三層樓高的聖誕樹好大感觸,  我地香港又一城商場嗰棵比人燒咗呀!

又去呢間SuperRich 換錢,  機埸換係3.43, 呢道3.88

Check In 放低行李之後就出發啦.   我地去拜四面神及Big C shopping.

咦BTS 卒之裝咗電梯, 可以比有需要人士用啦.

坐BTS 去到ChitLom, 先行出天右手天橋去呢間Pharmacy & Souvernir shop 買野先...咩都有

Amarin 聖誕裝飾都好靚, 仲有個靚仔Oppa响道拉小提琴

四面神好多人, 但沒有煙火, 因為不準燒香燭

跟著就去Big C Shopping, 買得太多野啦...兩知喼都爆滿, 要返酒店先.

去到Asok 站見到呢的裝飾有的驚, 燒著點算 (香港事件後遺症)


都費事周圍走, 落咗Terminal 21 地庫睇吓有咩食, 有壽司, 拉面....
最後選了鐵板燒, 每人一個Australia 牛扒餐. 



食完就散步行過去Healthland


每晚的節目, 泰式按摩呀!

按完摩出嚟...

嘩, 香蕉pancake, 我要食呀!

跟著隔離賣燒雞串, 平時我一定唔會買, 但今日見到有三位香港來的小姐賣了幾串, 忌唔著又想試吓, 咁就叫型爸買一串啦.

嘻嘻, 今晚的宵夜,   估唔到, 雞肉串好好味, 的肉質爽添.  滿足. ...


沒有留言:

張貼留言