2020年1月10日 星期五

Diletto

Nov 16, 2019, Saturday

最開心就是一家人齊齊整整吃飯.   二公子今明兩天可以休假, 叫埋女朋友一齊出嚟.   新袍仔在香港無朋友, 今次邀請二公子的女朋友做伴娘.   明天是婚宴, 哈哈, 今天才第一次見面. 

今晚訂了Diletto,  選這間餐廳, 一是因為這裡近酒店, 二是今年公司Christmas Lunch 訂了這裡, 順便來試試菜.    在Open Rice searched 過, 頗多好評.

餐廳地址: 尖沙咀漆咸道南11-15號余仁生中心1樓  (港鐵尖沙咀/尖東站 P3 出口, 步行約1分鐘; 尖沙咀P3出口,直行約1分鐘 ).   上餐廳要行二三十級樓梯, 如果有老人家或要坐輪椅人士就唔係好方便.


今晚的set dinner Menu, 以花為主題.

但我地都決定叫A La Carte


麵包先上.   呢道有個唔好處, 每人一小塊麵包, 無得re-fill

 我地唔想飲太飽,  沒有每人要一客湯, 只要三客龍蝦湯, 一客蘑菇湯, 大家share

要了兩份Crab Cake

兩份鵝肝

一客鹽水蜆

兩份安格斯牛扒

一份酥皮芝士鴨肉批 Cannelloni

一客黑松露帶子意大利飯.  飯上面那塊脆的芝士很好味.

再加了一客Pizza

四客湯, 五份頭盤, 五份主菜, 六個人吃, 剛剛好.   我們沒有叫甜品, 因為型爸話一陣同佢地去芝麻綠豆甜品店食燉奶.

餐廳給了九折, 埋單唔使三千文.

當我地行去攞車的時候, 突然醒起近理工天橋那邊封了路,  有點麻煩, 加上我地開一架車, 二公子開一架,  都時二公子搵唔到我地就唔好.   都係決家唔食甜品啦.

大公子同新袍仔今晚在酒店住, 佢地話會响海邊行一陣再點去休息.   我地都早的返屋企.   明天是忙碌的一天.

沒有留言:

張貼留言