2020年1月12日 星期日

大日子


大公子的婚宴, 基本上所有事情都是由我安排.  因為他倆在加拿大, 新袍仔對香港又不熟識, 他倆訂了日後, 基本上選地方, 與酒店聯絡, 訂菜單,  搵化妝師, 攝影師, 訂油畫,  設計及印喜帖, 訂花球,  婚宴rundown, 都是由我一手包辦. 

他們在加拿大已經舉辦了婚禮, 香港的婚宴以簡單為主, 主要是敬茶給老人家,  邀請的都是摯親好友及好鄰居.   加拿大的相片出了之後, 叫他們編輯好, 到時在婚宴上播放.

初時訂的是晚宴, 好擔心賓客未能出席, 亦擔心他們出席後回家也是一個問題.   改了做午宴, 大家都很高興, 有老有少, 唔想佢地出入有問題.


Nov 17, 2019, Sunday

 大公子同新袍仔在一早起床, 早餐叫了room service.  而代妝師未夠八點就到.

我地亦一早出門, 九點前便到了酒店.   化妝師先幫新娘化妝, 跟著到伴娘, 最後先到我.

 男士們十點幾就到宴會地點準備.

酒店預備的花不錯, 這紮放在房間的.


這是放在reception 的.

 今天的menu, 雖是午宴,  跟晚宴一樣, 都選了十二道菜

主家席的花, 以紅色為主,  喜氣洋洋.    而客席的以花以粉色為主.   檯布的配襯, 型爸有幫手挑選.    哈哈, 不過開席之後, 誰介意什麼檯布呢.....

 酒店已幫準備好回禮,  紅色盒入面的是朱古力, 小瓶的茶葉. 

食物方面, 酒店還是有水準的

姐袍金豬滿華庭

 XO醬桂花蚌炒玉帶

 黃金海鮮釀蟮响螺.   呢款係呢間酒店嘅signature dish

 肘子竹笙扒

紅燒海味燕窩羹

哈哈, 食到呢道就無時間再影相啦.

婚宴事事都順利, 時間都好理想, 三點幾就上哂的菜及甜品.

賓客的出席率有96% 以上, 真的好感恩.   

型爸的好朋友, 飲到唔想走.  咁我地叫酒店另外set 好一張檯等佢地繼續飲.

但都唔可以逗留得太耐, 飲到四點幾我地換好衣服都叫大家走啦.  因為不斷收到消息, 外面烽煙四起.

回到家, 仍不斷說感恩, 因親戚朋友都WhatsApp我, 說我十分好彩.  感恩感恩感恩.....

晚上尖東一帶就更加激烈, 尖沙咀漆咸道一帶及紅隧封了.   當晚西鐵尖東, 地鐵左敦至旺角都停駛.

跟著星期一星期二都封了路不能上班.




沒有留言:

張貼留言