2020年1月27日 星期一

Bangkok 2019 - Day 4

Dec 9, 2019, Monday

眨吓眼就到了第四天


悶蛋的我每天都係食差不多的東西.

今日唔去泳池Hea 啦, 執拾吓的行李, 早的出機場.   我地兩件行李嚟, 四件行李走, 坐鐵路, 慢慢嚟.

真係好彩早三四個鍾到機場, 超多人, check in 都排咗好耐

跟著security check又排好耐

攪掂哂先响機場食午餐

咁機場價錢當然貴的啦.

飛機餐就無咩好食啦.


就快到啦...港珠澳大橋個島..

今次都好好彩呀, 去程二公子可以車我地去機場, 回程本來唔得, 後來改咗時間, 又可以嚟接我地.   咁索性一齊出去食晚飯啦.

一到機場打電話去錦田Crazy February, 問佢地8:45 先到, 做唔做我地生意....佢話等埋我地

去到, 只淨下我地一檯

餐湯麵包都好味

仲有沙律菜

主菜要了牛扒.    正呀, 呢的先係牛味麻

羊架

龍蝦配飯, 大家share 食.

甜品係雪糕

今次埋單係港幣呀!

返到屋企...兩隻寶貝係咁嗚嗚嗚係咁跑係咁跳....開心回家!!

沒有留言:

張貼留言