2020年1月25日 星期六

Bangkok 2019 - Day 2

Dec 7, 2019, Saturday

一早八點幾就落去食早餐

餐廳好多人, 被安排坐响入面, 好的, 無咁嘈.

呢檔麵檔我喜歡呀!  雞蛋有多種款式可以選擇.  Boiled Egg仲可以揀 Hard Boiled or Soft Boiled


今天是雞河, 河粉好滑, 雞肉反而麻麻.   我今天的早餐

煙肉都可以選乾的底軟的.    Soft Boiled egg 好正呀

芒果糯米飯仲正, 嚿芒果大過的糯米飯....一口一啖

跟著就係我地去游泳池的時間.   十幾二十年去泰國, 從未試過覺得凍,  今日係好凍, 所以無人落水

Hea 咗個幾鐘, 我地出發去Wat Pak Nam


每次坐的士去都係一個問題, 地方太遠, 好多的士都唔願去.  今年問咗酒店, 原來可以坐BTS去, 咁梗係試吓啦.   呢個BTS 站係新開, 以後就唔需要煩惱.

去到, 我地開咗Google Map, 由BangPhai 行去Wat Pak Nam 都只係十分鐘左右

到啦....心得佛, 每年必到的河口廟

走時近BTS有間小店, 有兩位外藉人士食緊....我都要試

估唔到的燒肉皮仲係脆的, Nice Try!   下次再嚟食.

跟著搭BTS 去Chatuchak

今年目唔到意大利肥佬, 不過我都無無幫襯

食吓生果

食吓炸魚蛋

又要吓甜品

再行吓內街....竟然買唔到野.....非常好....昨天Big C 已經買得太多...

我地跟著去Siam Paragon shopping.   响商場入面搵食.

見到呢間火鍋, 型爸想食 (男士都係鍾意打邊爐)


咁抵? 299 一位....只食豬

399一位, 可以牛....型爸梗係要399啦

可自己攞野飲


蔬菜調味料任攞


仲有雪糕.

鴛鴦鍋
仲可以攞小食炸雞

跟著拎一叠叠肉嚟,  唔理你, 豬肉牛肉都拎嚟, 食哂先再叫.   但的碟叠著, 衛唔衛生架.
最後發覺, 泰國的豬係好食過牛, 的牛肉無味又嚡.

攞咗小量菜

淨係加單要咗一份豬肉丸....估唔到, 夠哂彈牙....   其實都食唔落啦.

塊單798, 大約HK$210...係兩位喎!

我地走時外面排長龍

食完坐車返酒店

行另一個出口, 可以同大聖誕老人影張相.

放低的野, 跟著慢慢行去Health Land, 每晚特備節目.....泰式按摩.


沒有留言:

張貼留言