2010年9月6日 星期一

白麵包 & 雞蛋提子甜包

Sep 6, 2010 10:01 PMPublicPageviews 146 2                    

白麵包&雞蛋提子包
Ruby話if possible, 佢想食提子包, 但跟機嘅recipe無呢款, 我就將個雞蛋麵包改良咗少少, 加糖加提子, 變咗做提子甜包.
今次都係覺得個soft ball 唔係好soft,由其是個white bread.   過程中加咗幾湯匙水落個白麵包, 個雞蛋麵包都加咗兩湯匙水.  兩個包每邊都加咗一嚿老麵.  等個soft ball成型, 睇落去都似樣之後, 由得個program繼續run.   我就帶埋Ruby出去買餸, 要去印尼鋪頭買南薑, 香茅, 青檸, 檸檬葉, 明天可以煲冬陰公湯.
買完野番嚟, 個麵包已經做好.  唔知係咪我呢個麵包機partner, 唔鍾意我地獨留佢在家中, 的麵包無發酵得好, 並無好似上次發酵完高過個container.  再加上我地遲咗番屋企, 個麵包做好後, 再响個麵包機keep warm30分鐘, 個麵包底又硬咗的.
同一樣的recipe, 但今次無上次咁鬆軟.
個提子包好的, 可以見到的氣孔都多的.
Partner 呀partner, 你係咪聽到阿Ruby講佢下次要獨自同你玩, 你唔鍾意呀? 所以發我脾氣呀?  放心啦! 我暫時都唔會比佢咁做, 等佢攪掂的基本野先啦....

沒有留言:

張貼留言