2010年9月13日 星期一

The French Table


2010年9月13日下午12:00公開累積瀏覽 74 1

今次就得我同小杯撐檯腳...
好耐無見小杯, 人圓潤了, 靚咗, 更加開心咗.   以前略瘦, 而家啱啱好呀!
我地又係有說不完的話題, 不過都係要點咗菜先...
 
同小杯都係揀咗4 course dinner set....  
呢個house made bread唔錯, 好鬆軟, 牛油味夠香.
我地兩個都揀咗牡丹蝦鮮帶子魚生做頭盤, 好鮮味, Good!
小杯帶咗支紅酒嚟, 我記得呢度係免開瓶費,上次都好似帶咗三四支酒嚟.   小杯都幾飲得, 一的都唔覺面紅....   我今次唔敢空肚飲, 食咗麵包&頭盤先開始飲, 食咗野打底, 飲一兩杯無問題.
呢個係小杯叫的主菜, 應該係雞胸包著入面有菜&鵝肝.
我就揀咗黑松露汁和牛面肉.  我之前未食過, 叫嚟試吓, 的texture好似炆腍嘅牛展, 個汁亦食唔夠黑松露香味.  普通, 唔係好特別.
甜品我地都叫咗蘋果批, 呢個甜品都ok.
最後叫咗呢杯Earl GreyTea.
我一去洗手間, 小杯已經埋咗單, 真係多謝哂! 妳實在太客氣了.....
呢度地方細細, 夠靜, 好適合朋友取舊, 可以慢慢傾.   呢餐我地都食咗三個幾鐘頭, 由七點半食到十點半, 直至型爸嚟接我, 都差唔十點九...
但係我地都好似未傾夠, 未傾完.... 下次再約過...

沒有留言:

張貼留言