2010年11月1日 星期一

羅浮山吃喝玩樂兩天遊 - 紅燈記食家晚飯


2010年11月1日上午11:06公開累積瀏覽 111 0

 
下午二時許由尖東出發,  差不多五時許才到達嘉寶田國際度假會議中心酒店, 而型爸已經到達在那邊等我們.
哈哈, 呢間酒店竟然話係五星酒店, 唔知係咪起好之後跌咗幾粒星, 真係三粒星都比多佢.  不過都係瞓一晚啫...
Check in後, 上房間放好行理, 我地就出去市中心逛逛, 陶爸開車, 用GPS帶路.

去咗呢間紅燈記食家食晚飯.  陶爸話以前都嚟過, 都ok嘅.   但我地去到, 見到有大旅遊巴, 唔通做旅行團.
入到去, 有一個好大個的魚池
經過一個檔口, 從玻璃望入去, 見到的焗鴨及鹽焗雞.
呢度比較鄉村風味, 所用的餐具都較傳統, 的檯布都非常殘舊.
遇到一個非常無禮貌的點菜員, 問佢咩野都粗聲粗氣, 咁咪唔使佢介紹囉.  結果都係由陶爸&型爸點菜...
椒鹽河蝦, 呢個都幾好味, 不過略嫌多油.
我地叫蒜蓉炒蕃薯苗.  點知嚟咗豆豉鯪魚炒蕃薯苗.  不過呢碟都唔算係苗, 因為連埋莖, 可以叫蕃薯菜.
客家煎釀豆腐.  一的都無驚喜, 因為的豆腐無想像中咁滑.  不過又唔係難食.
本來諗著蒜頭豆豉蒸沙坑魚, 點知呢個做法係先炸後蒸, 結果又係肥膩, 個底比豉油浸著嗰的仲好鹹.   型爸話佢之前食過嘅沙坑魚大條好多, 每條有4-5吋長, 同呢的唔一樣.
鹽焗雞, 非常一般, 略鹹, 唔知係咪走地雞, 的肉略韌.  好似放入微波爐叮翻熱比我地食.
我地叫西芹炒雞什, 想要多的腎, 點知嚟到真係只有雞腎, 無其他雞心, 雞腸, 雞肝.  唔知係咪個點菜員領悟力有問題.
Overall, 呢餐真係麻麻地, 煮餸的方法非常油膩, 每碟都覺得好多油... 不過唔緊要, 都係一餐啫, 我地明天去第二間試吓.
今餐都幾早食飯, 我地沿路開車, 見到有砂鍋粥, 型爸已經話要宵夜...

沒有留言:

張貼留言