2010年11月2日 星期二

羅浮山吃喝玩樂兩天遊 - 集賢閣菜館午膳


2010年11月2日下午4:15公開累積瀏覽 37 0

叫集賢閣菜館
前面係一個好似閘口嘅建築物, 後面白色尖頂嗰間先至係酒家.
內裡裝修都係好古式中國化
其中一個大廳
轉入去之後係後園
後園有水池石山
我地被安排坐入獨立房間, 呢道的餐具檯布同昨日嗰間紅燈記好相似, 只係這裡比較新淨.
呢個係煎蛋魚湯, 非常好味, 應該無味精
呢道出名嘅焗鵝, 但嚟到嘅時候都唔熱, 咁我問嗰位小姐點解的鵝唔熱嘅, 佢話新鮮架, 今朝一早焗架, 如果要熱, 幫我地攞的鵝入微波爐叮熱佢啦.  吓! 梗係唔好啦!  雖然凍凍地, 但的鵝肉都幾好味.
呢個豬肚, 嚟到又係凍嘅, 唔知係咪屬於冷盤呢.  平時我地食的豬肚白色, 呢的深色, 應該未漂過, 但中間有的硬硬地好似軟骨咁, 似豬耳多的.   味道一般.
呢碟叫紅貝菜, 以前未食過, 不過無咩特別. 佢地落太多油去炒, 非常油膩. 
呢碟係今餐最貴, 叫荷葉蒸石蛤, 類似田雞的東西, 都ok
本來我地叫臘肉炒尖筍, 點知嚟咗腩肉炒尖筍.  腩肉得幾塊, 同嗰位小姐講, 佢話唔好意思攪錯咗, 攞入廚房, 加多幾片臘肉落去.   尖筍好爽口, 但的腩肉/臘肉大肥.
型爸叫佢比兩小杯糯米酒我地兩位女士試吓.  陶媽有的喉嚨唔舒服, 唔敢飲.   呢的係佢地自家釀, 小小甜, 我覺得幾好飲, 叫咗一斤(二十蚊人仔一斤, 真係好抵), 飲咗少少, 剩咗帶返香港慢慢飲.
五餸一湯, 好夠我地四個人食.
總結, 呢道的餸, 比昨日那間紅燈記好得多.
飯後我地商議今日行程, 個個都飽到飯氣攻心, 而且打完波都真係幾攰, 都係決定去足浴休息一下.   開車去咗一間昨日經過的足浴店, 裝修都頗簡陋, 但入到足浴的地方尚算乾淨.
休息一個鍾, 我地起程回深圳....

沒有留言:

張貼留言