2010年11月5日 星期五

同事家大閘蟹宴


2010年11月5日下午12:47公開累積瀏覽 46 1

 
放工後出發, 到他家已經晚七點.  他家那隻深啡色拉布拉多, 已經不停的吠歡迎我們.  隻狗個樣嚇得人, 其實friend到暈.  我帶咗隻飛碟同佢玩, 點知佢實在玩得太顛, 扯到我指甲都斷了... 唔同佢玩, 佢就不斷撲上來.  隻狗已經歲幾, 可能佢仲以為自己係bb狗, 但比起去年我見佢己經大隻好多, 企起身差唔多有我咁高... 哈哈! 仲不斷非禮我地每一個人, 不論男女.   我唔怕狗, 仲可以同佢玩, 有個女同事真係怕咗佢.   但的狗好識性, 你越驚, 佢越追你.

同事的太太在廚房忙著準備食物, 我地就先上天台大家飲酒傾謁. 
朋友已雪好兩支sparkling Wine, 而我地幾個共帶了6支酒去, 有sparkling wine, 白酒, 甜酒.  我就帶了一支紅酒.
同事的太太準備了非常精緻的餐前小吃及蔬菜沙律.
還有蔬菜卷.  
在天台短短一個小時, 我地已經飲了兩款三支sparkling wine.   跟著樓下大叫...的蟹食得啦.
當我地落到一樓, 見到個大鋼琴, 就叫同事的兒子即席表演一下, 他已考獲八級.  而我另一位同事亦表演另一首,  佢地都話好耐無彈, 但都彈得好好呀!  我地拍爛手掌作為鼓勵.   
跟著我地落大廳食蟹..
已預備好薑蓉淅江醋
已熱好的塔牌十年陳紹興酒... 紹興酒比較易入喉, 唔覺唔覺, 都飲咗幾多.  共開了四支.
大閘蟹嚟啦, 我淨係記得影一張相咋....因為實在太興奮啦.  的蟹好靚, 爆哂膏呀!  第一輪食公蟹, 第二輪食母蟹...  同事叫我食多隻...唔好啦, 好夠啦, 呢排食到爆哂燈呀!  同事太太還預備了焗魚, 但係都無食到, 因為太夠啦...
餐前小吃已經食咗唔少, 加埋兩隻蟹, 真係好夠.  還有薑茶湯丸. 薑茶好味, 我要添飲.
無咩影相, 因為已經開始wing吓wing吓... 我已經飲咗三種酒啦...
餐後再開了兩支甜酒... 又另一種酒, 第四種...
最後同事還開了一支他極喜愛的榛子甜酒, 呢隻榛子酒, 味道好香, 又甜又滑, 女士應該會喜歡....第五種酒...
十一點幾了, 有同事住得頗遠, 我地叫的士離開.    另一位同事送我回家...不過佢都酒意甚濃, 因為他比我還多喝了一款酒(啤酒).  其實我想先送他回家, 因為先送我回家, 路程會遠很多.  不過佢話唔得, 一定要先送我.  回家途中, 真係頭暈暈, 個胃仲頂住....好想瞓覺呀!
返到去, 即刻沖涼, 醒番的, 諗著擦埋牙就上床瞓覺.  點知一擦條脷即刻嘔....
嘔完即刻舒服哂, 上床我諗唔使十秒就已經瞓著咗.  第二朝, 個個同事都正常返工(包括我), 好多個同事都好飲得, 好似淨係得我一個嘔咋, 真係無鬼用...
久唔久相約同事gathering, 真係好開心, 佢地話要去我屋企BBQ 呀....

沒有留言:

張貼留言