2010年11月22日 星期一

十八番火鍋


2010年11月22日下午1:45公開累積瀏覽 11 0

 
當的男士坐低响嗰間滿佈油煙味嘅鐵板燒日本餐廳(仲係食all you can eat...), 我地兩位女士就去搵咗間好清靜嘅火鍋店.  睇吓個餐牌, 呢道都有鐵板燒, 但唔見有人食嘅, 開始有的驚, 唔通的野唔掂無人幫襯.  不過我地坐落無幾耐就開始有客入嚟.
睇吓個餐牌, 好抵食喎!  叫咗個二人套餐先.
可以另外加火鍋配料.
唔食火鍋仲可以叫小菜.
個湯底嚟啦, 海帶白蘿蔔, 幾好吖, 夠哂清.
個套餐唔係好多野, 有4塊脆鯇肉, 2粒牛丸, 2粒魚蛋, 4個觧冬菇, 4嚿粟米, 4嚿豆腐, 白蘿蔔, 娃娃菜. 一碟豬肉片, 一碟牛肉.  的肉真係片到紙咁薄.
呢道嘅火鍋, 啱哂我地兩位女士, 真係好清, 一的都唔肥膩.  不過個餐嘅份量頗細, 我地加咗一碟手打牛丸, 韮菜餃& 生菜.
呢碟韮菜餃真係唔掂, 我地食咗一啖都唔食, 對個女侍應投訴, 但見佢都唔想取消, 唔係好多錢, 我地唔食算數.
生菜頗新鮮, 份量就少的.
呢鍋就係我地後加嘅三款配料, 差唔多食完, 但係個鍋一的都唔肥膩, 完全係清湯鍋.  的韮菜餃無食, 但我地已經夠啦, 算係啱啱好.
呢餐唔係好差亦唔係好好, 我地可以慢慢食等的男士食完佢地嘅鐵板燒.  下午嗰餐食咗好多, 呢餐全部白汋, 啱我多的.

沒有留言:

張貼留言