2010年11月1日 星期一

羅浮山吃喝玩樂兩天遊 - 潮汕砂鍋粥宵夜


2010年11月1日下午1:42公開累積瀏覽 84 0

 
跟著陶爸&型爸根據GPS, 去搵地方做按摩. 陶爸ipad入面個GPS好犀利, 搵消閒娛樂, 都show咗幾間出嚟.  呢度搵吓, 嗰度搵吓, 卒之搵到一間睇落門面比較好的.... 但入到去, 都係舊式及比較簡陋.   既然嚟到, 我地都做咗一個鐘按摩.  型爸&陶爸都話的技師唔係好得(我諗佢地都係想飯後睡一睡), 但幫我做嗰位女士, 都有幫我鬆到肩膀.   
按完摩出嚟十點幾, 我地就去剛啱經過嘅砂鍋粥店.
潮汕砂鍋粥店, 問過個老闆, 佢地好勤力, 開到凌晨四時...嘩! 呢道的居民咪好鍾意宵夜.
呢道大部份店舖, 建設方式都係上居下鋪, 或者係前鋪後居.
碗筷茶具都好古典傳統
食粥嘅前菜, 的荌茜等陣加落的粥道. 
一大煲就砂鍋粥嚟啦! 嗰位小姐見我地得四個人, 佢話唔好煲咁大煲嘞, 不過嚟到都有大半煲, 好夠食(食咗差唔多一半先記得影相).  型爸同陶爸揀咗水魚同黃鱔做粥料,  因為料太多, 食完第一碗, 的煲粥變得好杰, 但清甜好味呀! 
另外叫咗一碟芥菜...
好滿足呀! 食完快的返酒店休息, 明天早上07:48 tee off 呀!

沒有留言:

張貼留言