2011年5月5日 星期四

龜泉超特撰貴賓純米大吟釀


2011年5月5日下午2:30公開累積瀏覽 24 2

 
食完晏, 約咗朋友過咗銅鑼灣, 順便去Sogo行吓, 睇吓有的咩野買...  點知唔覺意, 又買咗支酒...
本來我地落地庫supermarket睇吓有的咩野好買, 經過個梅酒counter, 嗰位小姐猛咁叫我地試飲, 型爸叫我試吓啦, 咁我咪試吓囉.   但試來試去, 都唔覺邊隻好飲(型爸試都唔試, 佢唔鍾意梅酒), 我同型爸講, 呢的好似唔係咁好飲, 以前飲嗰的大吟釀好飲的.   嗰位小姐聽到, 好好禮貌同我地講唔好意思, 呢個counter無大吟樣賣.  咁啱另一個counter小姐經過, 梅酒counter小姐即時問佢, 妳個counter有無大吟釀呀!  嗰位小姐話有呀, 仲有得試呀...
咁又過去試吓.... 今勻型爸就試啦, 因為Sake佢都鍾意飲嘅.  試吓試吓, 就買咗嘞. 
就係呢支啦.
龜泉超特撰貴賓純米大吟釀... 睇落都好靚仔
比個close up睇吓
嗰位小姐話呢隻40%純米度係最高級架.
但我邊識吖, 佢話點我都係聽吓, 最重要咪入口嗰種感覺.   我都係飲一兩啖, 型爸鍾唔鍾意就最緊要的. 
呢支1.8 liter, 適合我地有gathering 時飲.   遲的睇吓有咩攪作先.

沒有留言:

張貼留言