2011年5月7日 星期六

Ardbeg - The 2nd Finest Whisky - 2010 Whisky Bible


2011年5月7日下午2:11公開累積瀏覽 237 0

Ardbeg Supernova Islay Single Malt Scotch Whisky, 呢隻酒喺Whisky Bible 2010排名第二.   上次介紹嗰隻Armut Fusion就排名第三.
就係呢支啦, 不過呢支係非常烈酒, 成60.1%.  真係只可以輕輕慢嘗, 飲一口, 已經覺得的酒從喉嚨一直落到個胃,  隻酒飲落去有一隻特別嘅味道, 但係我講唔出係咩野味.  唔通就係所謂嘅泥煤煙燻味....
呢張報紙我keep咗好耐, 放响銀包入面.  試過喺泰國, 馬來西亞, 台灣&香港機場嘅duty free 都搵唔到呢三款酒.
呢款酒都唔係好貴嘅天價酒, Armut Fusion 亦都係, 價錢仲平過支Blue Label, 不過又唔係咁易買得到....  其實同食物一樣, 好味未必一定係好貴嘅.
連埋個盒影返張先
比個close up睇真的....
上次試咗Armut Fusion, 今次試咗呢隻Ardbeg Supernova, 仲欠No. 1嗰支Sazerac Rye, 唔知貴唔貴呢? 希望遲的有機會試吓啦.
但兩隻酒比較, 各有特色.  我覺得Armut Fusion 嘅香味可以留喺口入面耐的...
呢的烈酒, 我都係飲幾啖試吓咋.  林老闆同型爸梗係試得真的啦, 我就飲咗三啖試吓味囉.....

沒有留言:

張貼留言