2011年5月23日 星期一

斷食三天 - May 2011 1st


2011年5月23日下午1:21公開累積瀏覽 141 1

 
相隔咗半年, 今日卒之又開始了今年第一次的斷食三天.  型爸剛巧又耍出差, 星期五先至返, 這幾天斷食, 時間啱啱好.  我的幾餸一湯, 又要暫停幾天.

今次斷食, 揀咗這隻德國出品嘅蜜糖作為我這三天的主糧.  主要用嚟沖水飲, 我就加的玫瑰花杞子桂圓, 覺得更加好味. 
為咗方便攜帶, 另外買了一小瓶新疆出產嘅蜂蜜, 150g裝, 唧唧樽蓋, 方便在公司倒出來飲用.
今年第一次斷食, 都算輕鬆渡過.   開始第一天比較疲倦, 當然啦, 因為真係無energy麻, 不過過了第一天, 第二第三天已經變得輕鬆愉快.  斷食去到第三天, 下午還去了永安shopping, 永安大減價我又大出血. 不過晚上瑜珈堂, 覺得頗為吃力, 因為當晚Miss要我地做頗多甚需體力嘅動作, 其他同學都覺得好攰, 何況係我呢, 簡直是體力透支, 不過都已經捱過咗啦.
今次斷食日非常守規矩, 絕沒有偷偷吃東西.  永安shopping時, 店員請我試食, 我也拒絕. 第四天復食日一樣遵守規則, 只吃簡單食物, 早餐午餐每餐都只食一杯紅蘿蔔粟米粥. 而晚餐也是一樣, 不過多加了幾條菜及一件肉.
這幾天沒有特別事情要做, 翻看去年寫斷食三天的blog, 都覺得頗有趣.  又發現寫blog的另一好處, 看完那幾篇, 我的意志力更加強. 
繼續斷食三天 - 2010 4th
唔知今年會做幾多次呢?

沒有留言:

張貼留言