2011年11月22日 星期二

Club Havana


2011年11月22日下午10:19公開累積瀏覽 247 1

 

呢道有個好處, 可以叫附近同一個集團旗下食肆嘅食品, 包括Island Seafood, Merhaba Turkisk Restaurant, A touch of Spice, Heaven on Earth....

型爸無陪我嚟, 不過佢比咗一張呢道House Wine coupon, 咁我地就有支免費酒飲啦.  另外仲有一張appetizer coupon - Serrano Ham with Melon,  咁就叫比大家食
 

除咗酒之外, 我叫咗兩杯無酒精飲品, Fruity Fruity & Grapeberries. 

朋友帶咗兩位從英國嚟嘅朋友, 佢地對中國食物比較有興趣, 最後我地叫咗兩間食肆嘅食品, 分別係香辣屋同天與地

不過有好處叫的唔同嘅食物, 亦有一個唔好處, 就係的食物需要好長時間先送過嚟, 有的等咗一個鐘, 而最長等咗成兩個鐘, 好彩我地大家傾吓謁, 仲有朋友帶咗的小食, 咁就等吓都無妨.


呢碟係天與地嘅口水雞


天與地嘅黑醋排骨


天與地嘅皇帝炒飯

天與地嘅食物都唔係等咗好耐, 但係香辣屋嗰的就要等個幾兩個鐘, 問個waitress, 佢話呢個時候香辣屋好忙, 通常出哂自己的單先會做外單...


泰式炒牛河
 

炒什菜


肉鬆生菜包.
 

我個朋友專登喺元朗買咗的恒香食中式食品比佢地英國朋友試吓


有皮蛋酥老婆餅, 我地每人勿半個嚟食頂著檔先無咁餓咋


另外一個朋友買咗呢支雪茄送比阿鬼佬, kakaka, 睇真的, 係朱古力cookies 嚟架. See's 出品


另外仲有一盒See's nuts chocolate, 好味, 又作為我地嘅小食兼甜品


其中一位朋友同鬼仔就嚟生日, 朋友帶咗個蛋糕嚟, 不過要收切餅費


我地叫咗11杯飲品, 6樣食物, House wine 同Serrano Ham係色費, 切餅費hk$50.  埋單我有型爸張咭, 有85折.  hk$842.70....好似好抵咁.


仲有手信帶返屋企呀!  就係呢個迷你雞仔餅, 我鍾意食呀!

攪到好夜先返到屋企, 好彩係Friday night啫.

沒有留言:

張貼留言