2011年11月6日 星期日

Mask 京川料理


2011年11月6日下午10:29公開累積瀏覽 114 0



炒鴨鬆松子仁配义子燒餅.  唔知係其他餸太辣太惹味, 呢碟食落一的味都無, 一碟配兩個义子, 都唔夠塞的餱

再多叫兩個义子
 
辣爆雞軟骨, 真係好辣, 二公子仲嘗試食一隻辣椒, 真係好辣, 狂飲水都攪唔掂.  成碟都係辣椒, 真係要慢慢揀的雞軟骨出嚟. 用閃光燈影就睇得清楚, 但室內好暗, 真係要慢慢揀, 當遊戲玩啦.


個經理送咗杯菜比我飲, 但一飲, 好重苦澀味, 唔啱我
 
呢個係佢地秋冬推介, 沸騰洋肉鍋.  我地已經叫佢地唔好整咁辣, 但係嚟到都係咁辣, 哈哈, 好辣要食得好斯文, 慢慢食.  的羊肉放哂响面, 鍋入面全部都係的配菜, 菇類, 粟米仔, 少許麵, 我地驚太辣, 第一時間將的麵, 配菜撈起, 費事越滾越辣.


叫咗咁多野, 都好夠啦,  埋單六佰幾, 但我地有咭, 八五折, 變成hk$590.90
 
其實我都不在狀態, 應該唔好食咁多辣野, 不過有型爸同二公子陪我一齊食飯就開心啦.
 

沒有留言:

張貼留言