2011年11月23日 星期三

漢陽苑


2011年11月23日下午10:20公開累積瀏覽 149 1
                                                                 
November 19, 2011, Saturday Afternoon

星期六下午,  同型爸二公子出去尖沙咀辦點事 


泊完車出嚟, 見到漢陽苑, 咦, N咁多年無去過, 不如上去試啦, 我都鍾意食韓國料理
 

上到去, 唔係正宗韓國料理, 已經改咗做自助餐型式, hk$88一位.  咁嚟到都食啦
 

呢的係前菜
 

仲有呢的熟食, 不過見到都唔係好想食喎
 

呢道食壽司, 都係唔係幾啱
 

最後都係攞呢的醃好嘅牛肉肉


還好呢的肉都醃得幾好味,二公子係牛魔王, 我地淨係燒牛肉,


再攞咗的泡菜青瓜芽菜, 仲有兩件雞腎


型爸攞咗呢碟返嚟, 以為係肥牛, 但我一睇, 唔係阿麻, 腩肉就真


燒起肥到咁, 又韌, 唔好意思, 浪費都要掉咗佢


仲有生果甜品


我擮咗的涼粉, 加咗幾粒啫哩糖, 仲有一個椰汁西米糕(不過唔好食架)

後尾見到型爸食雪糕涼炒, 咦! 係喎


有四款雪糕....


食咗三粒啫哩, 加番一個雪糕球, 咁咪係雪糕涼粉

漢陽苑 018
埋單hk$300.30....咦! 每位收hk$3茶錢.  問嗰位waitress, 我地連茶都未飲過喎.  嗰位小姐嘩, 真係唔好意思, 再睇吓連豉油都無比我地.  一路講唔好意思... 咁就知呢道的service 啦.

唔緊要, 都應該好少機會再嚟.

沒有留言:

張貼留言