2011年11月13日 星期日

Hotel Panorama - Restaurant AVA

2011年11月13日下午10:20公開累積瀏覽 116 0                    
                                                                 
 
November 10, 2011, Thursday Afternoon


今日下午, 去咗Panorama 酒店, 38/F AVA食lunch. 


呢道以前叫Santa Lucia, 的食物水準都唔錯架.  以前嘅裝修左彎又彎 , 如果想攪function就唔係好適合,
做完Renovation之後, 地方睇落寬闊的, 連餐廳名的改埋. 


今次嚟食, 順便睇吓地方適唔適合我地公司攪過Christmas Lunch.今日比較早到, 仲無咩人, 我可以周圍行一round影幾張相.  地方唔係好大, 應該足夠我地用.




今日嘅lunch menu, 我地三個人, appetizer 都揀咗salad bar 唔要餐湯.


呢道就係攞野食嘅地方, 地方細細, 款式亦唔係太多, 但食物尚算精緻
 

我攞嘅appetizer


的house bread唔錯喎, 外脆內軟

我地三個人, 每人都揀咗唔同嘅主菜, 大家可以share 少少嚟食


一位揀咗美國豬柳, 的味道唔錯

另一位揀咗美國牛柳, 肉身好腍, 但無咩牛味


而我叫咗黑松露闊條麵, 味道都唔錯, 唔好睇佢碟仔細細, 我都食唔哂


嚟到梗係試吓呢道嘅Cappuccino, 都係一般, The Mistral 嗰杯好飲的


甜品有果仁蛋糕, 呢款一般,

另外仲有雪粒, 但完全無特色.


呢個朱古力就幾好, 入口非常滑, 都算唔錯.

呢個地方size都幾適合我地公司嘅人數, 可以考慮考慮, 同老闆商量吓先.

沒有留言:

張貼留言