2012年2月20日 星期一

情人節@Baby Blue Cafe & Bar (九巴樓上)


2012年2月20日下午1:25公開累積瀏覽 125 1

 

入到去坐低, 嗰restaurant manager 小姐, 快的影吓相啦, 佢花咗好多心機, 昨晚整到零晨兩點幾呀!....喧又整得幾有氣氛嘅.

 
今日主打賣呢個情人節套餐, 我地覺得唔錯, 就叫呢個啦, 價錢仲好抵食添. 
 
 
 頭盤係魚子多士配煙三文魚
 
 
 將的魚子塗上多士, 再加的煙三文魚喺上面....一啖咬落去, 好味!
  
呢個係seafood platter.
 
比個close up睇跅, 有大螺兩隻, 生蠔兩隻, 青口四隻, 蝦三隻, 蜆四隻.... 份量都好夠喎!


我地兩個都要咗龍蝦湯, 型爸鍾意呀!  煮得唔錯.


而主菜我地每人一份share 嚟食, 呢份美國西冷肉眼扒, 好大件喎.


而呢份係炸軟殼蟹配蘑菇意大利飯, 份量頗大..... 就嚟頂唔著啦.


仲有呢個assorted 甜品, 有雪糕, 心太軟, 酒浸梨, 焦糖布丁配士多啤梨....真係好夠呀!


最後型爸要咗咖啡, 我就要熱檸蜜.

今晚我地食得好開心呀!   最主要係餐廳氣氛好好.   其中我見到有三檯係父母帶埋小朋友一齊嚟慶祝.   其中一檯坐喺我隔離, 我聽到媽媽同個仔講(個男仔應該有十一二歲),  今日呢餐我地帶埋你嚟阻著我同Daddy撐檯腳呀!  睇吓, 的餐牌都係二人餐, 跟著佢地三個一齊kakaka笑.

我仲見到有老人家同太太一齊嚟食飯慶祝, 加上我坐嘅位置可以睇到電視, 剛啱播影介紹一對殘障夫婦互相扶持參加馬拉松, 仲有一對年邁夫婦, 年紀雖然大孫仔都有嘞, 但每一年都與太太慶祝情人節.

我嘅同事, 有兩個女兒, 情人節晚上邀請姨媽姨丈吃飯, 教女兒做朱古力送給親友, 大家一齊慶祝.

所以情人節並不是只給未婚少男少女去慶祝, 大家心中有愛, 個個都可以一齊慶祝情人節.

臨走時, restaurant manager送咗個心形氣球連朱古力比我, 我返到去, 見到林老闆佢地一家散步.... 哈哈, 我將個心形氣球轉贈林小b, 佢係我個小情人呀!

沒有留言:

張貼留言