2012年2月16日 星期四

富豪軒公司春茗午膳


2012年2月16日上午11:30公開累積瀏覽 134 1

今日嘅餐單, 我一早預訂好....   我地喜歡casual lunch, 唔喜歡太formal.


每圍檯都叫咗20碟點心....

每圍一隻片皮鴨, 差唔多食哂先記得影.   我好忙呀, 的同事猛咁問我醫師點樣醫我.  不過呢道的片皮鴨唔得呀, 同全聚德嗰的差好遠.

芙蓉黃金蝦球, 今日的蝦又有的問題, 外面的蛋黃好鹹喎, 的蛋白就ok

濃湯桂魚浸時菜... 上次好好味, 今次唔同哂嘅!

貳鬆瑤柱蛋白五穀炒飯, 有的人喜歡, 有的人唔喜歡...可過我又係食哂先記得影


肉絲炒麵, 好基本, 反而幾好食.

的食物上得好慢....唉, 服務都唔係好得....

甜品有蛋白杏仁茶, 仲有紅豆凍糕.... 我全部都唔記得影...

今次有頗多食物剩呀!   梗係叫佢地pack番去, 的同事晏的肚餓可以食.   我地有4隻鴨, 仲可以帶走4隻鴨殼..

對今日呢餐, 頗為失望, 廚師呀廚師, 你今日攪咩鬼呀!  你咁攪法我地有排都唔會再嚟呀!

沒有留言:

張貼留言