2012年2月8日 星期三

Loki 的玩具


2012年2月8日下午1:06公開累積瀏覽 188 1

 
 

呢個係咬落去會發聲嘅cup cake, Loki好鍾意架, 上次我同Ruby喺到洗乾淨的玩具, 佢就係傍邊偷偷咬走呢個cup cake, 好似偷野食咁. 當其時有豬扒牛扒, 佢就獨揀呢個.  唔知係咪顏色靚的呢.


三文治包, 我見到差的都想食

薯片袋

布玩具
 

膠類玩具

當我攞的玩具嚟影相時, Loki又走過嚟湊吓興.   佢好八啩架, 無論我地買咩野返嚟, 佢第一時間就伸個鼻入去嗅吓聞吓

媽咪妳攞我的玩具出嚟攪咩鬼呀...

哈哈, 跟著Loki仲要坐埋落的玩具到.

咁我用個盒裝番好啦, 佢又喺側面咬一件出嚟


咬完一件又一年

攞出嚟呢的都係佢平時鍾意玩嘅


呢個馬蹄型膠, 佢成日都咬, 好彩又幾結實, 仲未咬爛


玩著都要伸吓懶腰先


仲有呢個呀! 我地帶佢出去時, 佢好鍾意玩架.


中間Fabric嘅部份已經差唔多比佢咬爛啦.  佢好聰明, 唔咬膠, 咬fabric, 要撕爛為止

仲有一大堆新玩具都未開呀!


布魔鬼魚


漢堡包


龍蝦


熱狗


牛扒


夾心cookies


仲有另一個Loki嘅favorite, 就係呢隻鴨頭袋.  每次一咬就會發哂顛咁.


鴨頭下面個袋係要嚟放空嘅膠水樽.  一咬落去"咔咔"聲, 佢就好開心.  (唔知係咪以為自己捉到擸物). 
 

呢個差唔多比佢咬爛啦

睇吓個水樽, 唔使兩次就咬成咁.  我地就換一個新入去, 佢又咬得好開心啦.


仲有好多呀!  上次去pet shop買狗糧, 又送咗左手面嘅膠玩具.


仲有呢的飛碟, 但係Loki唔識玩, 佢都唔識跑去接


仲有呢個蛋糕呀! 都係狗玩具嚟架.


講真佢的玩具真係多到....仲有一箱未開呀!

嗰日又帶咗兩件新玩具返屋企, 一隻黑馬同一隻布雀仔. 
 
不過佢唔係幾like隻馬呀! 嗅幾吓就唔要, 我捉著隻馬嚇佢, 佢唔鍾意呀!



但係隻布雀仔佢就好鍾意, 咬著玩咗好耐呀!

Loki仔, 你就好啦, 有咁多玩具...   哈哈, 媽媽公司其中一條line有供應阿麻...

沒有留言:

張貼留言