2012年2月12日 星期日

Strawberry Shortcrust


2012年2月19日下午1:21公開累積瀏覽 269 1

今日呢個甜品, 唔係我整架, 係Mrs. Kua 整架.


林老闆昨天送咗一籃士多啤梨比我同Mrs. Kua.   我留起一的大個嘅比佢, 而下面細小小嗰的, 已經比奶奶姑奶佢地食哂.

Mrs Kua本身又買咗的士多啤梨, 佢話咁多, 不如整個cake啦.  咁我梗係話好架, 佢整咗, 我地個個都有份食.

佢今次做咗兩個呢的鬆餅, 將中間劏開, 分成上下兩面

另外切咗一碟士多啤梨用糖略醃, 等的士多啤梨汁出嚟

再用whipping cream加糖打成醬汁
 

晚上我地返到去, 先加的醃好嘅士多啤梨响中間, 加的cream
 

嘩! 睇落已經好味啦
 

再加番個面.

上面再加的新鮮士多啤梨....咁就攪掂
 

 一個可以分六件, 我唔客氣要件大嘅...
Mrs Kua整呢個shortcrust時已經減咗糖, 所以唔甜, 真係好好味呀!

林老闆話下次要每人買一籃士多啤梨比我地先得啦!

沒有留言:

張貼留言