2012年7月2日 星期一

嘉龍星級飯堂


2012年7月2日下午2:52公開累積瀏覽 667 3


呢道叫嘉龍星級飯堂


睇吓的價錢...普通茶餐廳....抵食喎...

入面的裝修好新淨, 但係好多人, 費事影相.  估唔到星期日假期, 有咁多人嚟食.  我地坐喺一張檯, 仲可以睇電視

落單...

每人一碗青紅蘿蔔例湯, 可惜齣咗的.

呢個銀魚蒸肉餅, 好正, 我地見到人叫我地又叫....整得好好喎, 的肉唔實, 碟頭好大添hk$35....仲包一杯野飲
 

雪菜肉絲炒烏冬, hk$35.   味道一般.   包一杯熱飲, 好立克.


大公子要嘅銀魚肉餅飯配凍檸蜜

墨丸湯河, hk$23 包熱飲, 凍飲加hk$2

四寶丸湯河hk$26, 包熱飲。

呢餐一家人都係食百幾蚊,都抵食呀。埋單時見出面貼咗好多明星相。

原來呢道以前係片場嚟架。有戶外檯,見到有其他客人帶埋隻狗都可以嚟,咁我地下次都可以帶Loki一齊嚟呀!

食完又要返屋企預備今晚晚餐呀,今晚我地有個七一聚餐,好多野要整呀!

沒有留言:

張貼留言