2012年7月23日 星期一

茶飯不思的Loki


2012年7月28日下午1:24公開累積瀏覽 405 3



型爸返到嚟咩野都唔做, 第一時間幫佢梳毛, 睇吓梳咗幾多出嚟.  好彩梳咗咁多都仲有大把毛

跟著再睇吓Loki個樣, 好似唔係好開心咁.


到我地食完飯上房, 佢要坐喺房門口, 好似看實我地咁.  佢個樣好攰呀!  我諗佢真係幾晚都無瞓得好呀!


個身睇落去就無咩瘦, 但摸落去真係少咁的肉, 一摸就摸到骨.

當晚响我地房間, 佢好早就瞓啦.  當晚十號風球, 天台吹到嘭嘭聲, 佢都無醒到, 真係攰得好緊要.

Loki 唔開心個樣, 維持咗兩三日, 而家生活回復正常, 佢無事啦.   Loki可能曾經被人遺棄, 好無安全感.

先兩次我同型爸去台灣同泰國, 二公子喺屋企, 佢每日黐著二公子, 又無咩野.  今次我地全部一齊出去幾日, Loki攪成咁.... 唉, 明年我地可能出遠門, 兩三個星期, 咁點算呀.....

沒有留言:

張貼留言