2012年7月26日 星期四

Sabah Trip - Day 3


2012年7月26日下午1:19公開累積瀏覽 539 0
               
July 21, 2012, Saturday in Kota Kinabulu

今早唔需要太早起身, 九點先落餐廳食早餐.

我七點幾就起身, 仲可以有時間做吓平甩功.
 
我地房間對著個泳池, 不過呢幾日都安排哂節目, 無時間落去游水.  都要胏吓臨走嗰日早上, 可唔可以落去游吓早水.


我地個package, 包咗半日市內觀光.  導遊十點嚟接我地

帶我地去咗沙巴市中心最高嘅沙巴基金大厦, 呢座大厦好似粒電池咁.

而對面另一座就係股票金融大厦.  導遊話沙巴人開始信風水, 將兩座大厦相對建成, 的財氣可以互相對流

經過又見到好多水上高腳屋, 呢的睇落就靚的.

跟著又帶我地去水上清真寺.... 我問個導遊, 點解咁鍾意將的清真寺建喺水上面, 吉隆坡嗰間又係.  個導遊話建築成本可以慳皮的....哈哈, 都唔知講笑定講真.


跟著帶我地去觀音廟....呢道華人多, 竟然有間咁大嘅觀音廟


平時嘅土地廟好細, 呢道又係好大間.

地方頗大, 有幾個殿堂, 我地行一round就走啦.

跟著就帶我地去土產店, 嘻嘻, 我地又搜購的零食呀, 調味料呀, 肉骨茶呀....個銀包又輕咗的.

但去到海產店就好克制, 每人買杯野飲就算.  的虎蝦咁貴, 無需要買啦, 咁嘅價錢响香港買嚟食好過啦.   的雪條好似話機場有得賣, 咁而家就唔使買啦.

跟著去食野啦...

導遊帶咗我地去新鴻記食魚蛋粉呀, 呢道係無豬肉賣


的配料大部份都係魚蛋海螺肉, 一大盤嘅係炸魚塊.

又係呢的青檸(桔仔), 加落的都好味架.

我地每人一碗, 都係魚蛋海螺肉

唔同嘅就係麵, 米粉或河粉

又唔少得叫呢杯桔仔冰啦.

食完要返酒店啦...

經過又忍唔著影吓的呢的好高腳屋, 仲見到有的小朋友脫光衣服嘅小朋友, 响一個小水池游泳(好多泥同垃圾), 但佢三個自得其樂.

下午三點, 我地book 咗按摩, Spa店職員嚟酒店接我地.


呢道唔知係商場定酒店

但入面又唔見有好多店舖開門.


呢道就係Spa店入口

旁邊牆上掛著服務清單

Reception Counter


我地一早決定要兩小時按摩 RM198 per person


佢地比張紙我地圈著要多按嘅地方, 需要大力, 中力或小力.

初時都覺得個女師傅幾夠力, 不過按吓按吓, 就麻麻啦.   眨吓眼就兩個鐘, 總算可姒舒緩吓呢兩日嘅疲勞. 

按完好肚餓呀!  下午食咗碗粉, 我地返酒店食自助餐呀!


又係大堂呢間Golden Dew Bistro

好肚餓, 我地响大堂等佢開門, 六點幾就開始食


今日好多人呀, 唔知係味Saturday Night, 好多本地馬拉人帶埋小朋友一家食食buffet,  的野食款式多, 睇落唔錯.  不過又係無豬肉供應.

呢碟即炒嘅自選沙嗲海鮮炒河粉, 好味呀!

仲有燒魚, 燒蝦, 燒釀魷魚,  沙嗲申燒就唔少得啦.

再加少少叻沙麵已經頂唔薯啦.

甜品有多款, 但唔係好啱食


見到的龍眼啫哩杯好靚, 攞嚟試吓, 原來係大菜糕, 無咩味喎.


再要咗的雀巢雪糕


呢份就係我嘅餐後甜品.

真係好夠啦, 食飽就上房休息, 呢道無咩夜生活, 我地問過好多本地人, 都話無夜市.   導遊話係KTV, 打桌球.....昨天去咗, 今日唔去啦.

不過今晚都係要早的休息, 明天又要早起呀!

沒有留言:

張貼留言