2012年7月19日 星期四

Sabah Trip - Day 1


2012年7月25日下午1:32公開累積瀏覽 119 1

我地買咗呢個5日4夜嘅package, 包機票, 酒店, 早餐, 2 晚buffet, 一個特選晚餐, 加半日市內觀光.

有一點真係要講講, 去馬來西亞唔需要預先响香港換定馬幣,   去到當地換匯率好好多, 大約係RM1:HK$2.5, 但我兩三年前去過, 唔記得, 型爸去銀行換仲換唔到.  等我仲要麻煩會計部同事幫我打去總行換.   匯率係 RM1:HK2.69.... 下次去切記切記唔需要換錢.  去到當地機場或找換店都可以換.


香港去沙巴首府阿庇. 下午四點半起機, 晚上七點半到.  但遲咗半個鐘先起飛

呢份係飛機餐魚柳薯蓉, 味道唔錯, 可惜鹹咗的.

佢地三仔爺都係叫雞飯, 佢地話的雞肉都幾好味, 唔嚡喎.

遲咗起飛, 但我地到達都只係遲咗15分鐘.   原來我地非常好彩, 因為大雨關係, 今日有幾班航機delay, 其中一班遲咗8個鐘.  我地到步後, 雨就開始停.

去到酒店, check 完in就上房, 我地住一間喺市中心嘅酒店叫 Ming Garden.  個package可以選擇一的遠的嘅resort hotel, 但每人要貴千幾蚊.  我嘅諗法係住平少少, 用嗰千幾蚊join local package 去玩好過啦.  型爸唔同意架, 不過我同兩位公子商量後, 一致贊成.  住市區出去食野仲方便的.

其實間酒店都ok架, 簡潔乾淨.  有個類似pantry嘅corner.


洗手間比較細, 但裝修新淨

有張簡單嘅書檯, 全酒店都有wi-fi.  

張床無得影, 因為型爸大爺咁瞓喺道, 唔想叫佢起身啦.

牆上嘅TV就介紹酒店嘅設施.

約略收拾的行理後就出去啦, 已經差唔多九點, 我地要食晚飯呀!


住市區有好處, 由酒店坐的士好方便, RM12, 呢個地方叫 Seri Slena Kg. Air, 海鮮美食新天地, 呢道有好幾間海鮮酒家, 接我地機嘅導遊話呢間華興好, 仲話撻佢個朵有九折


仲有一間叫珍珠.  我一位同事去過双天話幾好, 咁我地就去咗幫襯双天.  呢道嘅海鮮, 比起鯉魚門, 西貢仲要大好多

先去揀海鮮

我地揀咗呢道好出名魔鬼魚


的東風螺嘅樣同我地平時食的唔一樣, 西蛤(ci hum)就差唔多樣.

仲有好多其未見過類似螺肉嘅東西, 仲有好多款唔同嘅菜比我地選擇.

型爸叫啤酒, 泰國啤Tiger, 不過馬來西亞生產.


我同大公子就叫呢道好出名嘅桔仔冰, 二公子就叫檸檬茶.  的桔仔冰好好味呀!

的海鮮嚟啦..

我地平時食ci hum(呢道叫西蛤) 都係以白焯為主, 仲要係焯到生生地, 食時仲有的血.  從來都未試過辣炒, 估唔到又幾好味.

白焯海蝦, 的蝦好有蝦味, 今日仲特價RM20 500g,


呢的東風螺好難挑的肉出嚟, 要的伙計示範, 我地先識咋. 伙計即幫我挑咗兩隻螺肉.  呢的螺肉好好味呀, 同香港的東風螺唔一樣.

叫咗兩款香港比較少嘅椰菜苗同南瓜葉, 炒起都唔錯喎.

呢碟蕉葉魔鬼魚就唔得啦.  好耐以前喺吉隆坡的大排檔食過, 的邊邊燒到好香架, 今次係煮好放上塊蕉葉, 味道又唔覺突出...失望.

白胡椒蟹兩隻, 味道一般, 無等別驚喜.

都未食哂, 佢地已經話唔夠要加單....型爸心思思要食斑馬瀨尿版

加咗2隻椒鹽瀨尿蝦 (呢道叫螳蝦), 呢款斑馬瀨尿蝦的肉好甜.

跟著再加一碟蝦醬海鮮炒飯... 唔夠蝦醬味...非常一般

今次真係夠哂啦....兩位公子真係有食力....

全部單加埋RM248, 仲有一碟炒飯RM20


埋單都只不過係RM271, 原來的價錢己包埋煮工, 唔同香港, 買海鮮一個價錢, 煮工配料一個價錢, 所以香港食海鮮咁貴.  呢道真係好抵食呀!

不過下次嚟我要試吓第二間海鮮店, 呢道的煮工好普通.

食完坐的士返酒店, 呢道坐的士最唔好係唔睇咪錶, 要議價.  晚上仲要貴的, RM15, 路程只需要5分鐘.   唔好諗著可以行返去, 因為要20-30分鐘, 都係坐的士好的.

返到去要早的休息啦, 明天要六點幾起身, 我地join咗local tour 雙島遊, 玩浮潛同水上活動呀!

沒有留言:

張貼留言