2012年8月13日 星期一

唔燒烤的BBQ night


2012年8月13日下午2:50公開累積瀏覽 285 1

 

去到一田超市, 見到和牛漢堡同黑豚肉漢堡大減價呀!   即刻入貨.
仲有和牛.  前一排百佳/Taste, 唔知一日定兩日就賣哂,  今日响呢道買啦.  大公子走前卒之可以食到啦.

買緊和牛, 林老闆打電話比型爸, 叫我地join佢地晚上嘅BBQ, 吓, 佢地今日已經開兩場, 仲要加多我地一埸.   嘻嘻, 佢梗係好掛著型爸, 搵佢陪佢飲酒.  咁好啦, 我地本來諗著同大公子食玻璃腸粉, 咁唔去啦.   天氣咁熱, 其實我地唔係咁想燒野食, 好熱呀!


結果我地買咗一盤壽司


兩條池魚魚生返去一齊食.

結果去到, 我地都係食壽司為主, 我同型爸都無出去燒野食, 食呢的同生果就算啦.   後尾叫大公子出去燒咗兩條腸同魚蛋, 佢地又燒塊牛排比我地, 夠哂啦.  嘻嘻, 我地都係鍾意嘆冷氣.


不過呢個咀叨嘅型爸, 食完的魚生, 佢話最好就將的魚頭魚骨炸咗佢, 用嚟送酒就好正.  佢咁講, 我唯有攞返屋企炸咗佢....攪到我身水身汗, 不過佢地真係連骨都食埋, 呢條魚, 真係抵食啦, 骨都無得剩呀!

九點幾, Mr & Mrs Kua佢地食完晚飯設嚟, 帶咗支好好味嘅冰酒, 飲完林老闆又開一支, 結果我飲咗好多呀!   但我今日狀態好, 飲完都唔覺好大酒意, 唔知係咪心情好呢!

今日十一點幾成十二點先散band, 唔緊要喎, Saturday night, 明天唔使返工....開心呀!

沒有留言:

張貼留言