2012年8月31日 星期五

喜壽司


2012年8月31日下午2:48公開累積瀏覽 269 1

睇吓, 原來呢道晚餐都有定食,仲好經濟.  我唔想食生冷野, 唔諗咁多, 叫澳洲雪花牛扒定食, 我想食熱野, 幾日無食過飯, 今日想食的飯呀!   兩仔爺見我唔想食生冷野, 佢地都唔要魚生啦, 跟我叫定食.
 
每人一份蟹籽沙律

我要嘅牛扒定食, 我一家食唔噹, 分咗三份一比二公子
二公子要嘅芝士焗煙肉烏冬, 加埋我分比佢嘅牛扒飯, 佢夠飽路啩.

兩仔爺口味相似, 型爸要嘅芝士海鮮焗飯. 

兩款焗飯, 烏冬, 做法好枕似, 二公子話的芝士焗得幾好味添.
 

食完每人仲有一粒雪米兹做甜品添.
 

埋單HK$173, 唔使加一.  好少可晚上食日本餐咁經濟.   二公子叫嘅芝士煙肉焗烏冬好抵食, HK$45. 佢個烏冬唔包湯, 真係啱哂佢, 因為佢唔鍾意飲麵豉湯架.

食完快的返屋企啦, 有的掛著Loki. 佢呢兩日唔知食錯的咩肚痾, 佢肚唔舒服就會去食草, 食完草又會路, 等我一日再係咁就要睇醫生啦.

沒有留言:

張貼留言