2012年8月28日 星期二

酵素 - 雙龍酵 & 薑酵 (龍眼+火龍果+檸檬 & 薑+檸檬)


2012年8月28日下午2:58公開累積瀏覽 1033 1



包冰糖咁醜樣係因為太大嚿, 我要用布包著搥碎佢, 結果攪到個膠袋咁樣囉.
 

我慳的時間, 洗完個檸檬唔等佢風乾, 批咗的皮, 我驚有水份會發霉呀! 下次應該會連皮一齊浸.  龍眼去殼, 火意龍果去皮切件
 
跟著次序...龍眼, 火龍果, 檸檬, 冰糖一層層加上去, 整咗兩層就一樽啦.  檸檬要在生果之上, 冰糖一定要鋪在面層
 
跟著就整薑啦.  去皮切片, 的薑有的老, 我諗唔怕啩
 
又係跟著次序, 薑, 檸檬, 冰糖一層層加上去, 今次有三層, 糖又係要在最面層
 

一天後, 的糖開始溶.  兩天後, 龍眼火龍果開始有泡, 出咗好多juice, 但薑酵素的糖溶咗, 但未有咩泡


四天後, 到龍眼火龍果少咗的泡, 但薑就開始多泡

六天後, 同第四天時差唔多

跟著都唔使影啦, 因為兩款酵素都係咁上下. 


 卒之等到今日, 兩個星期啦, 個雙龍酵素可以收成啦. 睇Mommy Dearest 個blog, 只要無黑色霉菌就即係ok.
 

而薑酵素就要等多兩個星期, 打開搖吓佢, 又多的泡
 
將的雙龍酵過濾到一個乾淨嘅樽, 然後放入雪櫃.

至於的渣, 攞一粒龍眼肉食吓先....唔....唔係好難食, 有少許酒味, 不過好甜呀! 再食一嚿火龍果, 都係好甜有的酒味.

本來想將的龍眼肉同火龍果肉用blender 打成蓉, 加埋落的酵素一齊飲, 但咁甜都係要諗吓先. 

啱啱的酵素收成, 我就開始有的咳, 唔想飲凍飲, 都係雪著先, 遲的先飲.

我諗如果我日日飲3湯匙, 好快就會飲哂, 到時應該輪到的薑酵可以收成啦. 

咦! 可以再買其他生果浸另一款酵素喎.

沒有留言:

張貼留言