2012年11月4日 星期日

烤魚鍋 - 雅苑中日火鍋料理店


2012年11月4日下午12:24公開累積瀏覽 236 0


kakakaka....都只不過係一間新開嘅餐廳啫... 都係以火鍋為主.  咁當然仲有其他小菜啦.
檯面放齊了各款調味, 用嚟自製醬汁.... 不過我地唔需要呢的.

因為我地叫了剁椒烤魚鍋呀(叫咗小辣咋)... 有全魚(整條), 大邊, 小邊.  我同型爸兩個人, 叫了一條小邊.  魚鍋嘅湯底已經十分濃味, 我地唔需要其他醬汁

煮咗幾分鐘之後打開, 好香喎!

個老闆娘教我地將魚上面的配菜, 先撥落的湯煮腍佢, 咁樣好味的.   食時先由邊開始, 佢話煮咗幾分鐘, 魚身厚嘅部份可能未熟, 但等到全條魚熟哂的肉就會嚡.  其實呢半邊魚已經略為煎過, 所以得覺得應該差唔多熟哂啦.   不過如果要大邊又或全魚, 可能就要煮耐的啦.

呢個鍋又真係幾好味, 唔係好辣.  型爸話下次要食中辣或大辣, 咁樣過癮的喎.

的魚差唔多食哂, 我地就多叫幾款配料

鳳城水餃

讚岐烏冬

唐萵菜

型爸叫支大啤, 但呢間餐廳太新未有酒牌, 但佢地叫伙計幫我地去出面買.   型爸可以放心飲,  因為佢有私人司機....我囉...我唔飲酒麻.

的魚鍋湯底要嚟焯烏冬同菜, 好味呀!

埋單連埋支啤酒都只不過係二佰二十蚊....食到我同型爸好滿足呀!  

下次再嚟試吓不同菜色啦.

沒有留言:

張貼留言