2012年11月28日 星期三

血拼一田超市


2012年11月28日上午11:39公開累積瀏覽 542 0

兩款芝士

鵝肝魚子醬. 鵝肝想買多一礶都無, 每款買一礶啦.  


急凍藍貝


泰式魚餅, 泰式札肉

烏冬都買咗三款, 急凍讚岐烏冬都買咗4包, 善通寺買咗兩包, 手打烏冬兩包....呢排都會食烏冬.

珍珠雞&鮮竹卷, HK$5一包, 我平時好少買, 但型爸鍾意食珍珠雞

韓國人參雞湯, 我地去韓國都買過番嚟, 今日買仲平過韓國買.  HK$106 三包.


急凍響螺頭兩包.
蜜糖三樽


唯一的熟食胡椒餅及韮菜餡餅.


張單水蛇春咁長...


唉吔, 仲有南北行湯包, 呢包即時比錢, 唔係去收銀處.

我地都算快, 唔使兩個鐘攪掂, 因為我地兵分三路, 型爸負責芝士風乾火腿同和牛, 我就負責其他, 二公子排定隊, 排到我地就唔再買...走人.

不過出到去, 二公子話唔記得買杯麵同即食意粉, 佢話要嚟做宵夜....不過咁多人梗係唔番轉頭...去其他超市買啦.

但二公子約咗朋友睇戲, 型爸又話天氣涼不如食火鍋....咁唔買著啦, 先去買餸先.


不過型爸鍚佢, 星期一(大減價最後一日)再同二公子去買風乾火腿同即食意粉... 又掃咗12包.... 仲有的風乾火腿.  個counter小姐話呢幾日用手推部切片機, 隻手過勞推到腫咗呀!   唉, 大減價谷旺個埸, 的員工就辛苦啦.

沒有留言:

張貼留言