2012年12月2日 星期日

AVA Restaurant Slash Bar - Panorama Hotel


2012年12月2日下午1:48公開累積瀏覽 249 0

 November 29, 2012, Thursday Afternoon

雖然訂咗位, 但係要坐喺近門口位置, 因為的檯差唔多全部都已經預訂.  對著呢個甜品counter都ok嘅.

我地點咗個二人海鮮semi buffet lunch, 價錢都ok喎, 本來HK$238一位, 但兩位就HK$308, nice.

先出去攞的沙律食吓先, 的parma ham同蜜瓜唔錯, 凱撒沙律可以自己整.  各款沙律都唔錯


二人海鮮盤, 我地選生食(另外亦可選熟食).  但我同型爸都覺得呢盤海鮮麻麻.  生蠔係澳洲塔斯曼尼牙, 但無咩味.  蝦同蟹腳都係無味.  下次可以唔揀.


沙律吧攞嘅迷你鵝肝多士及糖心蛋.   隻蛋睇落好吸引, 但食落就淡咗的.

型爸攞咗個蘑菇湯同一小塊多士, 塊多士好鬆脆, 食咗唔記得影.....食到呢到, 我已經差唔多飽啦.  

型爸叫嘅此蘑菇意大利飯, 型爸話淡咗的, 要加鹽同黑胡椒.


我要嘅辣蝦扁意粉, 又係淡咗的.  不過加咗黑胡椒同少許鹽, 味道又ok喎.

其實真係好夠啦, 但見到的甜品又忍唔著出去貢吓...

馬卡龍, 一定好甜...整到大少不一嘅, 攞一件白色最細件試吓.

咁靚嘅蛋糕, 我唔啱啦.

唔抵得, 每樣攞咗一件返嚟同型爸一齊試吓, 不過型爸一向對甜品無咩興趣.

食完我同型爸異口同聲話唔得, cheese cake 粉嘅, 蛋蛋撻皮不鬆, 馬卡龍太甜, 其他都無咩突出, 蝴蝶酥已經算係比較好.  食咗一兩啖, 覺得麻麻都唔勉強食啦(亦都可能係太飽)

型爸話咖啡ok, 但我覺得苦澀味重的.

我要嘅capachino... 不過都飲唔落啦.

埋單加一HK$339.80, HK$1 Donation唔知係咪幫我地捐款呢?

臨走時在lift口見到呢個2012 Hong Kong & Macau's Best Restauants 喎.

咁講真overall的食物唔差嘅,又唔係貴,有機會都會再嚟嘅。

沒有留言:

張貼留言