2012年12月28日 星期五

大埔墟街市東記豬扒麵


2012年12月28日下午1:46公開累積瀏覽 589 0

我要炸菜雞翼(呢道的炸雞翼都好味架), 二公子就叫雞翼豬扒雙拼
 

我同型爸一個叫雞翼, 一口個叫豬扒, 咁我地又係豬扒雞翼雙拼, 仲分吃有炸菜或雪菜....經濟學上, 我地又化算咗.

我要熱好立克, 型爸二公子都叫凍奶茶

食完就去行吓超市, 幫二公子入的小食同杯麵. 

買完野, 我地去食甜品呀, 又去大帽山農場鮮奶食燉奶 (真係兜個大圈, 行個大運)


去到佢兩仔爺仲話要食麵, 唔係阿麻, 食完個幾兩個鍾之麻.. 咁好食力, 每人分別要肉丁麵同撈烏冬, 我就頂唔著啦.

飲杯鮮奶, 食碗燉奶就已經好夠啦.   不過食完都已經成四點,  呢份下午茶係咪豐富咗的呢..  今晚仲點食得落呀!

今晚林老闆邀請我地食佢親自主理的羊腩煲呀!

沒有留言:

張貼留言