2012年12月16日 星期日

Christmas Lunch at Casablanca


2012年12月16日下午1:31公開累積瀏覽 293 0


蘑菇湯, 無平時咁濃,味道ok, 但 稀咗的


龍蝦汁意大利雲吞, 味道ok, 但唔係用意大利雲吞皮, 用港式雲吞皮, 又意外地覺得唔差.  因為有時食意大行雲吞的皮太厚太硬


平時逐碟上嘅凱撒湯沙律, 今日用大盤上, 味道調得好好, 好味呀!


每人餐前都可以選一杯紅酒或白酒, 佢地話呢款紅酒幾好飲喎.


我一陣仲有好多野做, 唔敢飲酒, 飲果汁


主菜有幾款選擇, 有紅酒汁牛扒 或 羊扒 或 菠菜龍利魚, 或辣蝦意大利麵, 我選了牛扒


我同事叫了菠菜龍利魚卷, 我同佢share的嚟食.


餐飲我要了咖啡


甜品係Creme Brulee

的食品都算ok, 我地包場比平時貴一倍, 但多了一杯餐酒及多一份appertizer...  比起酒店,呢道嘅價錢相宜的啦.

食完返到公司又有個seminar, 跟著我又約咗見陳醫師.....唉吔...睇嚟seminar都attend唔到啦

沒有留言:

張貼留言