2012年12月13日 星期四

日日同Loki搏鬥


2012年12月13日下午1:50公開累積瀏覽 276 1

 
呢支藥話要滴兩個星期, 跟本無可能, 一個星期或者可以嘅
 
呢個星期我地日日都要同Loki搏鬥...
 

呢排佢甩好多毛, 型爸差不多日日都同佢梳毛, 好好無耐咁比我地梳, 第一次我地趁佢瞓喺到, 兩個人捺著佢幫佢滴隻左耳


滴完佢幾唔開心, 好似話我地兩個好捺著佢.

跟著嘅日子仲難的, 又氹又鬧, 一見到支藥水, 又話者見到我同型爸坐喺地下, 佢就即刻走開.    但點樣都比我地捉著架, 每日佢都唔開心, 仲吠我地, 好似話我地點解要咁樣對佢. 以為我地唔錫佢啦.


呢日又幫佢滴完耳, 佢跟著就咗出去哂太陽, 我初時叫佢都唔睬呀.


叫多幾聲佢先勉強擰個頭過嚟...個樣都仲係好無奈...

唉, 仔呀仔呀, 我地都唔想架, 快的滴完無事咪唔使再滴囉.

沒有留言:

張貼留言