2012年12月8日 星期六

東海酒家一心滿足御蟹宴


2012年12月8日下午12:36公開累積瀏覽 335 2

有驚喜, 竟然減咗價, 有八折, 每位HK$298...唔使諗, 一定叫呢款, 因為有蟹粉小籠包同蟹粉蒜蓉包.

今日嘅小食係炸蝦片


落咗單啦.

覺得好親切嘅食蟹用具

花膠燉桃脂, 都唔知係咩, 原來係花膠燉冬菰(唔怪得唔用呢個名), 入面仲有雪蛤膏, 好清甜喎

蟹粉小籠包嚟啦, 每人有兩隻...開心.

睇吓幾正

第一隻蟹嚟啦, 唔係好大隻, 四兩道啦.

蟹公, 的蟹膏好正喎, "杰"到笠口, 即係無餓瘦喎.  好味

攞咗呢塊至陰至寒嘅星形蟹心先

第二隻蟹嚟啦, 呢兩隻大的喎, 起碼有五兩喎.

我呢隻蟹膏無之前嗰隻咁"杰", 但都鮮甜.  型爸話佢嗰隻都好靚...記著攞塊星形心出嚟呀!

食完蟹督到蟹粉蒜蓉包

罪惡的生拆蟹粉

香脆蒜蓉包

加的蟹粉喺上面...好正呀!

第二塊...不過我開始頂唔著要分一半比型爸

最清係呢碟白焯菜心

跟著每人一小煲臘味蒸飯

雖然迷你, 但應該都有碗幾.

加的甜豉油...不過我食唔到啦, 食兩匙羹, 要型爸幫手呀!

甜品, 薑茶湯丸.


埋單免茶芥, 但要收小食及加一... HK$670....

咁嘅價錢, 我地覺得好抵呀, 食咗我地想食嘅野, 質量滿意, 大閘蟹都差唔多要收爐啦.

沒有留言:

張貼留言