2012年12月23日 星期日

美孚尚賓樓奶奶慶生兼做冬


2012年12月23日上午11:30公開累積瀏覽 511 0


今次型爸二揀咗美孚尚賓樓, 方便奶奶, 唔使坐車.  通常佢地話去邊就邊, 我同型爸去邊食都咁開心.

啱啱睇報紙先見到荃灣尚賓樓話有用地溝油, 吓, 呢道有無呀...  不過都唔驚得咁多, 其實我地的小市民真係好無耐, 去酒樓食飯, 點理得到佢地用咩野油, 唔通走入廚房check咩, 就算check都無用, 我諗廚師都未必知呀! 都係要靠政府去監管.
 

呢個餐好抵食喎, 兩個餐牌都一樣, 不過右手邊嗰張寫埋邊的日子唔用得.


我地訂咗圍半, 我同型爸坐半圍嗰張檯

一嚟先上大蝦伊麵...都幾大碟喎, 我地呢檯半圍喎, 隔離檯仲大碟.


我地呢用半隻乳豬, 的皮好脆, 都幾好味


呢碟蝦丸炸得好好喎.


妙醬炒鳳片蚌仁


竹笙雞絲翅


清蒸海班


蟹肉鮮菇扒時菜


鮑汁雞


臘味糯米飯


我地加嘅大壽包


甜品係紅豆沙

呢個餐真係幾抵食呀!  食唔哂仲要打包呀!

沒有留言:

張貼留言