2012年11月9日 星期五

鐵板燒@松坂


2012年11月9日上午11:44公開累積瀏覽 122 1


我地訂咗房間食鐵板燒, 呢道午市有四個餐選擇, 價錢都唔算貴.
我地六個人, 叫咗兩款唔同嘅餐, 咁就有蝦, 魚, 帶子, 神戶牛肉
 
兩款唔同嘅餐, 有唔同嘅前菜沙律
 
鐵板燒師傅一開始先炒蒜, 跟著就開始煎大蝦
 

蝦肉蝦頭都好味, 但蝦肉我就覺得煮得過熟

用脆肉瓜煮嘅麵豉湯

帶子

每人半塊銀雪魚

跟著就到牛肉薄燒啦

呢的係普通牛肉

呢的係神戶牛肉, 食落真係唔同架.  好味.

跟著師傅就開始炒飯

的飯炒得好好, 真係粒粒分明.   我好夠啦, 要咗半碗就夠.   其實都唔係食咗好多野之麻, 已經覺得好飽, 人客都食唔哂的飯

最後嘅少芽菜, 覺得好清新.

甜品係荔枝雪糕, 都幾好味呀!

我有九折咭, 即係埋單唔使加一,   HK$1578 都算抵食啦.

今日客人食得好開心, 我地都食得好開心.

沒有留言:

張貼留言