2013年8月18日 星期日

入廠維修


2013年8月18日下午12:39公開累積瀏覽 284 1

不過姑娘幫我book位時, 話非常滿, 要後補....不過醫生話通常都一定有位.

而家的私家醫, 可以叫醫院酒店, 完全流水式作業.... 我兩位公子, 都係呢道出世, 好耐無入嚟住過, 完全唔同哂啦.


入到去攞張ticket等check in.

Check in counter 有6-7 個receptionist.


waiting hall 有個電視不斷擋影入院的手續

6人房間, 其中仲有一個床位未有人入住.....又話fully booked?

本來早上book了11:00做手術, 但過了一個子時, 先推我落手術室, 在手術室外還要等....我問姑娘點解要等咁耐....姑娘話可能上一個手術, 比較複雜, 所以延遲了, 無辦法, 等就等啦...  等候期間, 手術室外, 超繁忙....不停有其他病人進進出出多個手術室....怪不得醫院咁好生意.

我都不清楚何時做手術, 但清醒後而回病房, 醫生來巡房叫醒我.....跟我說了一大堆話, 我都記不清, 幸好型爸在旁, 佢幫我聽....最主要係無事...只要去醫務所覆診.


休息了一會, 姑娘說可以進食(由早上八點到下午三點連水都未飲過), 真的有點餓...在醫院餐廳叫了飯.

吃了飯, 精神好多...心情亦好好, 因為醫生說沒事, 我可以隨時出院...

Yeah!! 型爸話無事我們就可以出外食晚飯慶祝一下啦.

啦啦啦....開心呢!

沒有留言:

張貼留言