2013年8月8日 星期四

源潮雞煲私房菜


2013年8月8日下午12:43公開累積瀏覽 326 0

因為見到個地址, H8, 八樓, 以前係Bali Lili, 而家改咗私房菜.   咁梗係要上去睇吓.


上到去, 的裝修差唔多, 但對著電梯嘅招牌, 就改咗啦.

一坐低, 都未叫野就有野飲啦...利賓納同蓮藕湯

我都有的想試吓個辣雞煲, 但一個同事唔食辣, 一個又話病病地, 咁唔好試啦.   食小菜套飯都好呀!

同事叫了梅菜扣肉, 睇落唔錯, 同事食落都話幾好味

另一位叫了咖哩雞....睇落唔錯, 味道亦都唔錯 (佢病病地都要食咖哩)

而我就叫了麻辣豬扒....嘩, 食一啖就知"硬野", 的麻辣醬好辣, 仲有的辣油流哂落的飯底....我分咗三份一飯比同事, 結果自己要食的辣飯.

呢就係呢的麻辣醬, 真係好辣, 我又分咗的比喜歡食辣嘅同事....下次再叫呢款麻辣醬嘅菜色, 一定要sauce on the side, 唔好放上面呀!   餸可以辣, 但飯同菜都唔想辣...食到汗都出埋.

甜品係荔枝雪糕....食完辣, 覺得特別好味.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
同事覺得的味道唔錯, 問老闆攞個晚市個餐牌睇吓, 原來晚市主要係食辣雞煲火鍋, 不過價錢唔平喎.

埋單酒啦....見到電梯口有好多雜誌介紹;;;



 
 
 
 
 
 
睇嚟呢位廚師兼老闆, 都有的名氣喎....(不過唔好意思, 我唔識佢呀).  

呢間我地都會再幫襯呀!

沒有留言:

張貼留言