2013年8月2日 星期五

Shanghai 2013 0802 - 多福苑上海菜


2013年8月2日下午2:49公開累積瀏覽 264 1


嚟上海, 梗係要食吓上海菜啦.  佢帶我地去了這間常去的多福苑.. 佢話的野唔錯架.

由朋友發辦....我地只有五個人, 但佢叫了好多款菜呀!
 

呢款豬手好好味呀!


我無睇menu, 的餸嘅名稱就唔知啦, 用腐皮捲著的肉, 腐皮捲啩.


呢碟上湯豆腐絲, 好刀工呀!

涼拌菜


薰魚....食呢碟時, 顧著同朋友的太太傾謁, 唔小心哽了骨, 卡在喉嚨的位置, 朋友叫我叫點飯推條骨落去, 一吞痛得要命, 淚水都出埋, 骨是下去了, 但只下了一至兩寸, 雖然無咁痛, 但仍覺得魚骨仍卡在那裡....朋友太太問我要唔要去醫院.....唔要呀....我寧願飲多的水試吓條骨會唔會再落去....

跟著的餸都無咩心機食....但亦都唔想掃興, 大家咁耐無見, 梗唔想去醫院收埸....雖然有的痛, 但仍可慢慢飲食.

呢款係鴨

呢款係雞(都無興趣知道的餸叫咩名)
紅燒肉, 朋友兒子好喜歡吃呢
 

糖醋魚

上湯浸西蘭花

朋友仲加了糖醋排骨年糕....實在太夠啦....食唔哂, 可以pack走.

埋單時先知道醉蝦無嚟呀....呢餐叫咗咁多野, 朋友埋單都只係四百幾....香港食一定唔得啦.

食完去朋友屋企參觀佢地新搬去嘅地方....三千幾尺, 望到黃埔江全海景....正.

跟著我地去了Grand Hyatt 54樓club lounge 飲野...有live band唱歌...地方清靜....一傾一坐就三個小時, 零晨十二點幾先回酒店...

珍惜大家的相聚, 唔知何時才可以再相聚...到時在香港or上海... or somewhere...

今天好充實.....唯一美中不足....那條魚骨仍好像卡在喉嚨, 一吞口水就痛...

沒有留言:

張貼留言