2013年8月21日 星期三

銀座梅林日本料理 - K11


2013年8月21日下午12:43公開累積瀏覽 253 0


一入去右手面係open kitchen, 可以看見廚師在烹調食物
本來以為地方好細, 原來行入去地方好大, 已經有九成滿座無(個Ipoon影出嚟的相好暗呀!)

我地都係睇佢嘅午市定食餐牌, 價錢由HK$88 到HK$138
 

每張檯都有三瓶醬汁,兩款用於沙牛,一款係梅林豬扒汁

一位同事要了滑蛋豬扒,HK$88, 佢話的幾好味喎
而我同另一位同事叫了吉列海鮮拼盤,入面有炸蝦,炸魚,炸蠔,仲有一個吉列免治豬肉餅, 的吉列炸我好脆好薄,都幾好,伴上生菜絲(可以任添),仲有茶碗蒸蛋及麵豉湯,比平常的麵豉湯好飲,不會太濃
 

豆豆媽咪要了吉列豬扒,一樣有生菜絲,茶碗蒸蛋及麵豉湯,我同佢share嚟食,咁大家都有吉列豬扒及海鮮食啦。 但我覺得的吉列豬扒乾咗的。

好豐富呀!開餐!
有一樣要提就係每個碟都用一個stainless steel綱墊底,再放上炸物, 的炸物油會落到碟底,唔會比炸物吸會的油
 

埋單HK$453...今日五號屋唔使比錢,佢地三個請我食呀!多謝哂!

平時唔喜好吉列食物,覺得厚厚麵包糠炸片,等於食油油的炸麵粉。但呢間嘅吉列皮好薄好脆,可以接受。 

今天的份量好夠,分了一半炸物給豆豆媽咪,另吃了一塊炸豬扒(六份一)已經好夠。剩吓的兩執,分給男同事吃。。。哈哈,佢都食都頂著呀!

油炸食品,都係好耐先會去一之。。。。突然間有的掛著Sticky Fingers 嘅 Fish & Chip添

沒有留言:

張貼留言